|
|
|
|---|---|
|
Vilken av dessa 2 modeller kan förväntas hålla värdet bäst? Förutsätt en bil med god dokumentation i fullgott skick. Biturbo nr 437 verkar vara såld numera, någon som vet något om detta ex? Eller något om denna CSi: Länk alternativt denna: Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Personligen tror jag att värdet på dem kommer att hålla lika bra! Bägge är ju idag entusiast samlarfordon,trots att BiTurbon är i lägre kvantitet,tror jag att Csi:n kommer att stiga i värde lika bra! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Jag tycker alltid att 850CSi har stått högre än en Bi-Turbo, i prisklassen över. Svårt att säga om vilken som kommer att förväntas hålla bäst i värde, men tyvärr finns det många "turbo"-nissar som har förstört många Bi-Turbo-bilar. Detta har man inte sett likadant hos 850CSi. De riktigt fina exemplaren, och då menar jag inte en som bara blänker utan är fin på alla sätt och vis, kan nog väntas hålla sig bra i värde och även stiga en hel del. //Schnitzer |
|
|
Det är dessutom två HELT olika bilar så det är svårt att jämföra dem. //Schnitzer |
|
|
Dawwe: Den biturbo 437 var det lite så med service boken först var den bort sen kom den tillbaka. Vet att det var snack om den på m5board, det finns ca:3-4st till Biturbo till salu. Det tar tid att sälja den biturbo men de står sig bra i värde och kommer nog inte att sjunka i pris. Det tog mig över ett år att hitta ett bra ex, så ta din tid. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.