|
|
|
|---|---|
|
Var sitter slutsteget placerat i e34 540 med stora ljudpaketet? MVH Robban B | |
| Innanför vänster bakskärm. | |
|
kan den sitta på något annat ställe om den inte sitter där |
|
|
Slutsteget (hifi-amplifier) sitter placerad innanför mellanväggen i vänster lucka i kofferten hos både sedan & touring. Sedan (del nr:32): Länk Touring (del nr:35): : Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
Komponent nr 25 är det i sprängskisset för touring hifi-system. Mindes lite fel :-) Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
Micke har du hittat det? MVH Robban B |
|
|
tjena Robban är du vaken. mvh Micke |
|
|
Nu är det så att på min 540 touring så sitter enheten för standard mobilen + cdväxlaren där slutsteget borde sitta. Alltså har jag överhuvudtaget ett slutsteg , Å var sitter det då isånnafall. tacksam för svar det var för min räkning Robban frågade. mvh Micke |
|
|
För det måste väl ändå sitta någon typ av delnings filter. Men var ????? god natt så länge.. |
|
| Delningsfiltret är inbyggt i slutsteget. Detta ställer till det lite om man bara vill byta ut slutsteget då man förlorar delningsfiltret också om man plockar bort originalsteget. | |
|
Ja men var sitter den slutsteget alltså. för på min 540a så sitter den inte där den brukar sitta?? |
|
|
Hittat!! Den satt bakom en skydds plåt i vänstra bakskärmen.. Tack för visat interesse. mvh Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.