|
|
|
|---|---|
|
Hej! Söker en bra lackerare i gbg-området. Det som behöver lackas är ett par backspeglar och sidolister runt om.. Nån som vet någon bra lackerare i gbg området? | |
| KOLLA MED UNIVERSALTEKNIK PÅ RINGÖN...killen du ska prata med där heter frank han gör fina o snabba jobb utan kvitton o tjafs..*ler* | |
|
Universal teknik har även gjort en del lackjobb för mig, med bra resutat, och med kvitto. BMW CS #5206 |
|
|
Hade min E38 inlämnad där för ett litet jobb och hämtade den igår. Nöjd. Christer S: jag hälsade att jag fått tipset från dig här på AP :-) //J |
|
|
Ok tack för tipsen, men har en annan på G nu.. men ifall han ej kan så blir det nog faktiskt universal teknik.. hört bra om dom på andra forum också. |
|
| självklart kan man få kvitti på utfört jobb oxo.....om man vill....brukar lämna småjobb till frank ibland som alltid blir perfekta...han e oxo den enda som jag sett lackera en del av taket helt utan skiftningar i en technoviolet bmw...grymt duktig på rätt kulör även om bilen har några år på nacken..annars finns ju www.jkr.se oxo...johnny e grymt kompetent me inte billig.. | |
|
Tack återigen för tipsen, han jag skulle lämna till kunde icke.. Så blir att slå en pling till Universal teknik imorgon. :) Föredrar utan kvitto helst, vilket verkade gå bra där. |
|
|
Tja.. har lite sten skott på bilen.. motor huv o kofångare, Universal Teknik verkar vara de man ska kontakta i gbg. men hur ska man fråga om man vill göra det utan kvitto, utan att det ska låta dumt :S tack i förhand |
|
|
Jag tycker det är lite olämligt att nämna företag som lämnar kvitto eller ej på ett allmänt forum. Vem som helst kan ju läsa detta forum, även någon från skattemyndigheten. Number_3hree! Åk dit och gör upp om ett pris, och tala om hur du önskar betala. Du fåt gärna hälsa från mig, jag känner Frank sen 25 år tillbaka. BMW CS #5206 |
|
|
Christer Silven: Tusen tack!!! Har precis köpt bilen o beställt nya 18-tum fälgar med däck. just därför så får jag besöka han den 25. Är nämligen lite fattig nu hehe. Men det är jätte snällt att du erbjuder detta till mig. Ska hälsa från dig (Christer Silven) Det uppskattas verkligen tack tack :) Mvh A. Khaless |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.