|
|
|
|---|---|
|
Hej!! Jag har mig själv att skylla i dett fall, dum som man är .. Körde i fredags BMW:n med full glädje och fröjd, lite senare mot kvällen fick jag ett ryck och skulle ta en smal rondell på ställ på torr asfalt. Sagt och gjort! Gasade på som själve fan och körde 2 varv på ställ, men sedan när jag skulle ut ur rondellen så tappade jag ratten och körde rakt in i en trottoarkant med höger framhjul. :@ ( =P ) När jag senare kom hem för att byta fälgar (höger fram gick helt och hållet sönder givetvis) så såg jag olja i hjulhuset som måste komma från dämparen?! Har jag blåst packningen eller är den helt kaputt? Bilen står ju i samma höjd höger som vänster som innan och känns som den dämpar lika bra. (kan ha fel) Kan något mer ha gått åt pipan ? PS. Mycket nöjd med stället i övrigt haha ;) MVH Micke | |
| garanterat kaputt hela dämparn.kolla igenom stag o leder,o bärarmen.kan bli o ställa om framvagnen... | |
|
ja det är inte undra på att våra bil försäkringar är så jävla dyra på våra bilar. allmän väg är ingen lekplats det finns banor för det. schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
| Du har garanterat även krokiga styrleder vid där här laget så det där blev en dyr lärdom. | |
|
jo jag inser min dumhet, är inte den som håller på och fumlar på allmänna vägar men det var mitt i natten så det fanns ingen risk att förstöra för nån annan förutom mig själv .. får ta en titt på skadorna ... visserligen fungerar bilen bra med bmw original fälgarna... MVH Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.