|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en E32 740iA -93 i ett bra skick och är mycket nöjd med den. Mitt problem är att jag inte sitter 100 i den p.g.a takluckan. Kan tänka mig en likadan utan taklucka men är svårt att hitta i samma skick som min. Är nu inne på en E38 istället och har hittat några intressanta objekt, men jag har inte någon lust att ägna en hel dags körning enbart för att prova hur man sitter i en bil. Finns det därför någon i närheten av Västerås med en ca 5 mils radie som har en E38 UTAN taklucka man kan provsitta? Kan i och för sig även testa en E38 med taklucka men då måste det finnas SPORTstolar i. Tackar ödmjukast för svar. Sven | |
| har en 750ial i sala med sportstolar men med taklucka som du kan få provsitta om du är intresserad. | |
|
Jag har en 740 med ortopedstolar samt taklucka i Eskilstuna som du kan få provsitta i även. Det är bara att hojta till! Mvh Christian |
|
|
Hej CKamondi. Vet ej vad ortopedstolar är. Är de jämförbara med komfortstolar eller med sportstolar? Om de är som komfortstolar så blir det för trångt. Är de som sportstolar kommer jag gärna och provar. Annars provar jag gärna Krilles bil med sportstolar, då får jag i alla fall reda på hur körställningen blir även om utrymmet bak blir lite missvisande i och med att det är en Lange. MVH Sven |
|
|
Glömde skriva att ni kan väl lämna tel.nr så jag kan nå er. Jag har 0708530517 MVH Sven |
|
|
Jag är osäker faktiskt. Jag kan knäppa en bild imorgon när det är ljust så kanske du kan avgöra! Mvh Christian 0736133116 Mvh Christian |
|
|
Hej Skulle gärna vilja komma över till dig krille_540 och testa din bil. Är inne på en likadan som du har. Du kan ju ringa mig om du läser detta, svarar jag inte kan du väl lämna ditt nummer så ringer jag upp. MVGH Sven 0708530517 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.