|
|
|
|---|---|
|
Varför blir det blött i dörrgångarna när man har tvättat bilen/regnar. Jag upptäkte det när det regnade ute för en tid sedan och idag när jag öppnade bakdörrarna efter tvätt så "forsade" det ut vatten. Är det ngn som vet. Mvh Mathias | |
| Det brukar inte bli blött av regn men av en högtryckstvätt blir det blött men det är ju inget konstigt med det. Det kan vara så att du saknar ngn list eller att dörrarna är feljusterade om du får in mkt vatten bara det regnar ute. | |
loftahammar |
Hadde samma problem på min e39-96 när ja tvättade den men inte när det hadde regnat... Mvh Robban Länk |
| Vad är egentligen problemet? Är ju bara bra att det är lite blött efter tvätt när man skall torka rent i dörröppningarna. | |
|
Länk Kan nog vara idé att läsa igenom! Lycka till! Mvh Janne. |
|
|
Tack Janne T ska läsa igenom tråden. Det verkar som det är ngt fel iallafall. Mvh Mathias |
|
|
Hej alla....Tänkte bara säga att det är fixat nu.Lämnade in på Novation och dom bytte plastfilmen på båda bakdörrarna det gick på 1500 spänn. Jag fick lite panik för det började bli blött på golvet i bak....Men nu är det fixat. Mvh Mathias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.