|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har precis bytt skivor och klossar fram på min 318iS-90. Vätskan byttes samtidigt. Jag tycker att verkstan tog saftigt betalt för detta, 3.000.- ex moms. Skivorna hette visst Breko och klossarna AD. Jag hade sagt att jag ville ha bra grejer, typ Green stuff klossar. Vad säger ni om detta? Är det OK grejer och hur är priset? Jag hade väntat mig ett pris på max 2.000.- Jag har haft samma verkstad i fyra år så det är ju konstigt om dom blåser mig nu tycker jag. Tacksam för synpunkter. Mr C | |
|
Hej C-mannen! :0) Jag känner tyvärr inte igen märket på det du beskriver...men,jag tycker det låter rätt dyrt om det inte är nåt slags sportbromsar det där...Kanske kommer in nån annan som vet mer... Jag har själv kört med GreenStuff fram...men fick redan efter ett par banträffar sprickor i dom...tycker det är lite dåligt så jag ska nog prova nåt annat fabrikat... 7900rpm |
|
|
Hej! Köpe mina nya på mokonomen. Kommer inte ihåg vad de va för nått men kostade 2200 med skivor å klossar. |
|
|
Kolla NFS.nu, där är de rätt billiga. Där finns även "hård-kille" varianten med ventilerade skivor runt om, skulle köp dessa men de låg under länken "tuning" och inte under bromsar. det var inte lätt å veta. men men, de är billiga hur som helst. |
|
djspirit |
jag köpte till min för 1750 med nya skivor,belägg,backar + hjulcylinder det skulle jag väl kunna kalla säligt |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.