|
|
|
|---|---|
|
Jo har förstått att det är en givare som spökar. men varför lyser den bara ibland? typ varannan dag? skall det komma en varningssignal på e36 -96 när man öppnar förardörren i fart? | |
| den håller på o ge upp,eller så kan det vara massa skit efter vinterns vägsalter o slask.prova o börja göra rent dom... | |
| gjorde rent idag och det blev inte bättre. Dock så låste sig väster framhjul idag när jag skulle motionera bromsarna lite, så nu vet jag att det är vänster fram som strular. Kan man bara köpa givare på BMW? | |
| Som de tidigare skrivit är det förmodligen givaren som är på väg att gå sönder, kan vara mycket sporadiskt till en början och fungera helt normalt för att sen efter en tid ge upp helt och lysa konstant (ibland i kombination ABS och ASC-lampa). Visst kan man köpa en impulsgivare för ABS hos BMW. Men det är lite svårt att veta vilken sida som är trasig. De kostar 688 kr st, och byte av två impulsgivare med jobb kostar omkring 2200 kr hos BMW. | |
| mekonomen har också,fast då kostar det 1200kr.billigast är nog på bmw.jag köpte mina där... | |
| Okej. nämen jag kände att det var ett västra hjulet som låste sig, och att det skulle vara bak tror jag inte. Tack för svaren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.