|
|
|
|---|---|
|
Tjena ! Tänkte ta och sänka min bmw lite fram (kapa 1 varv på fjädrarna) för att inte hjulhuserna ska se så feta ut :P... Men men nu till frågan.. vad har ni för erfarenheter av kapade fjädrar med tanke på besiktningen ? Tacksam för svar ! | |
|
jag kapade tre varv på min 520 och där var det ingen fara för att de skulle åka ur skålen, satt spännt å fint även fullt upphissad... kika på min sida så ser du hur det blev... |
|
|
Okej så de var lugnt på besiktningen också?Inget dom anmärkte på om fjädrarna? |
|
|
nej det var lugnt på besiktningen. så länge dom inte riskerar att åka ur sina lägen så är det ingen fara. |
|
|
fint de, har kapat 2 varv på min nu, ett varv var för lite :P..blev lite styvare å skönare körning i den iaf :D |
|
| Men om man kapar fjädrarna kan inte däckerna bli och stå lite snett så att det nötter extra mycket på ett område har lite erfarenhet av det på en gammal corolla men iofs det är ju en corolla också hehe. | |
|
Jadu, jag har ingen aning, de visar sig väll om inte annat på min bil nu :P haha |
|
| jo framvagnsinställning behövs annars får man byta däck lite oftare. | |
|
okej, även om man bara kapat 2 varv ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.