|
|
|
|---|---|
|
Var nere igår till gbg och hämtade hem min första E38 :). Aspensilver -95 740 med all utrustning (ortopedstolar, elnackskydd bak osv), navi och elrollo saknas dock. Inget som bekymrar mig. Har dessvärre bara en bild tagen med mobilen nu, men fler bilder kommer efter lackbehandlingen i helgen :). Finns lite småpyssel med den, men inget som avskräcker mig. Den är enligt mig i perfekt skick kaross och lackmässigt, i princip inte en skråma, aldrig borsttvättad och aldrig vinterkörd. Är såhär nöjd *visar med armarna*. Finns i mitt galleri :). Mvh Christian | |
|
Snygg bil det där, grattis! Och det säger jag inte BARA för att den är VÄLDIGT lik min. Länk |
|
|
Kul, grattis! Fler bilder tack. Vad har du för däckdimension? Ser lite lågt ut i profil för att vara E38. Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
|
Tack! Japp, det är 265or bak och 235 fram, ska byta ut mot 275/245. Var precis ute och drog slut på däcken, var ändå inte lagliga. En till bild finns i galleriet, min kamera är taskig, har fått skit mitt i linsen som sitter innanför glaset. Ska ta fars imorgon och fota lite efter lackkonserveringen! Ska försöka ordna en film när jag blåser igenom en tunnel lite smått, sånt sjuuuuukt ljud. Bakre ljuddämparna är bortplockade, det är fan sanslöst. Vrider nacken gör den av folk också :). Mvh Christian |
|
|
Den bilen känner jag igen. Rullade i Gbg, känner till förrförra ägaren BMW CS #5139 |
|
|
Christian: snygga fälgar har du :-) Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Hej Christian Är det taklucka på din 740? |
|
|
Hej! Tack för kommenterarena! S.Frejd, ja, det är taklucka! Mvh Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.