|
|
|
|---|---|
|
BMW M3 SMG svensksåld -02 BMW M3 343 HK / SMG- 19 TUMS CSL FÄLGAR ÄTKA /SVENSKSÅLD! Mätarställning: 5600 mil Färg: grafitgrå Karosseri: Sportkupé Växellåda: Sekventiell Sekventiell växellåda, Navigation 16"9, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, Antispinn, CD-stereo, 6-skivors CD växlare, Elhissar fram och bak, Elspeglar(uppfällbara), Elstol förare, Elstol passagerare fram, Fjärrstyrt c-lås, alarm, Färddator, Komplett ifylld servicebok, Larm, LM-fälgar, Multifunktionsratt, Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Skinnklädsel, Spoiler bak, Sportstolar, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare, PDC.Skinnklädsel Zimt, Lättare sagt: FULLUTRUSTAD! Bilen är i ett superskick inga repor, bucklor, stenskott. någon som har något bra förslag på vad man ska ge en för en sådan bil? tack på för hand | |
| runt 300 skulle jag gissa | |
|
Maxad: Exakt vad jag oxså tror kanske något lägre , är all service bulitiner gjorda med tanke på det är en 02? Hade nämligen en liknande fast med mera utrustning för lääänge sen. |
|
|
starre ; Minns din bil ganska bra :)) .. hade min C32a den tiden. Angående bilen så ska den väll inte ha gjort något mer än INSP I med tanke på miltalet eller ? INSP II kommer väll runt 800mil om jag inte har fel |
|
| service e gjorde och så på bmw, den e i jätte fint skick!`???? | |
| som sagt skulle gissa runt 300 elelr strax under som "Starre" nämnde | |
|
Låter precis som den M3:a jag är på jakt efter. Den ligger inte på Blocket vad jag förstår. Tipsa mig gärna om säljaren om Du INTE köper den. |
|
|
...fast det kanske är Din egen - verkar överkurs att ha 2 st M3 E46 -02... |
|
|
tja det är itne min egen det är en som vill sälja den här i stan, jag har en liknade!! han sa att han ville ha 350 för den??????? |
|
BadaBing |
Det är det här som är lustigt med "oss förståsigpåare".. 300 eller mindre tycker vi att en sån här bil ska vara värd, sen går vi till blocket och annonserar då lägger vi på 30-50.000:- på priset.. -Som ni säkert vet finns det inga 02:0r med sån här utrustning/skick för 300 på riktigt :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.