AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
386

Skönt när det väl är klart..

bytte blinkers (till vita) på E34an idag..var juh gynekolog kunskaper som krävdes för framblinkersarna.

rensade enblemet och lite sånt.

men ack så skönt när det väl är gjort ;)

tänkte bara dela med mig av min glädje såhär på försommaren.

/mvh jocke
Deliq
Det är sååååå trevligt att känna att bilen är vårfin :-D

Hoppas bara att det kommer lite vårvärme åxå, vi ses på vägarna....

M V H // Deliq
Gjorde samma sak ihöstas håller me om att de var rätt krångligt me framisarna hehe har du tagit bort emblemet på bakluckan eller...du skulle inte kunna ge mig nåra tips Mvh Mr-speed

go for 540 manuell
mr.speed,jag tog fiskelina och sågade löst emblemet..gicksmärtfritt..

DOCK när jag skrapade med tummnageln och tröd så släppte lite klar lack på 3-4 ställen, jäättesmå fläckar men ack så jävla irriterande, så mitt råd är, använd först varmlufts pistol (bannar mig själv att jag inte gjorde det när vi t.o.m har en sån jävel) och sen tar du t-röd lr nåt sånt och gnuggar.. efter det så tar du och ibbar och vaxar av stället så syns det inte att det sutti nåt där alls.!

lycka till!

/mvh jocke
ibbar = rubbar

är lite trött..

/mvh jocke
Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6+ AWD -22
Alpina B3 3,3 touring -02
Pillade oxå dit vita blinkers fram idag. Rätt trångt med 4l V8 med kringutrustning. Tur jag har små händer :)

Mats E
BMWCS 3050
8 är mer än 6 ;)
Ja det är ett helvete rent ut sagt, gruvar mig tills jag ska byta på M5:an gjorde det på min förra 525:a...

Man ska ha händer i storlek som en 3 åring, men med fingrar som kan bli längre när man vill det...

Patrik L
Visa användare
747
TCG
540iM E39 6vxl Kompressor
På min 535i-88 var det inga problem att byta blinkers fram. På E34 med V8 tror jag däremot att det kan vara lite trångt.

MVH
/Jonas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.