|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Perran_: Du har helt rätt i att bilen kopplar själv iom att bilen har en manuell låda med elektroniskt styrd koppling. Mvh Jimmy |
|
| Jag ska troligen hämta den imorgon...:) | |
| personligen tycker jag de verkar lite skummt att han inte vågar visa regnr...vad är han rädd man ska finna med hjälp av det? | |
|
Exneet: har du kollat historiken på bilen?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
| Ja..och allt verka vara i sin ordning. | |
|
Vanos bytt ?+ aldrig krockad etc med tanke på "fel" njurar menar jag? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Annars har jag sammanställt all historik på DRN*** om du vill veta. Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
krokodilen: Vilken info är det du sammanställt och vart har du hittat denna? Jag är själv intresserad av att kolla upp historik på en intressant bil men är okunnig i ämnet. |
|
|
krokodilen: Vilken info är det du sammanställt och vart har du hittat denna? Jag är själv intresserad av att kolla upp historik på en intressant bil men är okunnig i ämnet. |
|
|
Jag vet varför Njurarna är utbytta (krockad) Lagad -01 för 49k vad som är utbytt då och vilken typ av krock etc. har även pratat med 3st av tidigare ägare, jag har även koll på vad som är reparerat i övrigt på vagnen, typ bytt tändspole osv. Inte så svårt. Mvh Christer |
|
|
Bilregistret. Bmw, Hitta.se etc + lite detektivarbete. Mvh Christer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.