|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara kolla vad min bil kan vara värd... E34 518i Sedan med M43-motorn. -Svensksåld -18900 mil -Fullservad -Orientblå (fräsch, ingen synlig rost) -Executivepaket -Nya sommardäck på original alu-fälgar -Nya vinterdäck på plåtfälgar -PDC -Manuell rollo bak -AC (fungerande) -Lilla färddatorn -Farthållare -Armstöd fram -Träpaneler -Tyginredning i perfekt skick -Cd stereo -El-hissar fram -Brandsläckare -Vita blinkers runtom Ingenting är fel eller trasigt på bilen. Vad kan den vara värd? Min bil Länk | |
| Tja...en sisådär 20-25000 kan du väl begära, eller? | |
|
29900kr...Såg fin ut och med dagens "soppapriser" så kan det aldrig vara fel med en dylik bruksvagn....Så tänker nog "en del". Bra motor som av många iofs anses i klenastelaget, men det TROR jag många spekulanter av en 518i inte bryr sig om...Möjligen att i just detta forum många anser den vara "för liten o klen", men ute på marknaden så tror jag många vill ha en BMW som drar bränsle som en fiat men har komforten som bara en E34 kan ha :) Mvh Janne. |
|
|
Synd att du inte hade planer på att sälja den tidigare, då hade jag varit mycket intresserad. Bilen ser ju riktigt fräsch ut på bilderna i ditt galleri. Jag tror som Janne runt 30000 kr, om inte mer. Det är väldigt svårt att hitta en e34 i bra skick idag vilket jag fick intryck av när jag var runt och letade e34 innan jag hittade min. Jag hade i ditt fall börjat med 35000 i annonspris med mycket bilder så som du har i galleriet. Eftersom inget är fel/trasigt så finns ju heller inget att pruta på, men lite ska man alltid få pruta tycker jag så 33000 som slutpris kan vi säga ;) Detta grundar jag på att när jag letade bil så var jag intresserad av några 518 från 95. Ena var en grön touring, den kostade 30000 utan prut (väldigt bestämt). Den andra var en grön sedan tror jag, och den slutade nån stans runt 32000 tror jag, för den var såld när jag ringde på den. Det var så många som varit intresserade av hans bil att dom bjudit över varandra sa han till mig. Mvh Johan |
|
|
C.Douglas: Jaha det var ju lite synd då! Jo det finns inte så många fräscha E34or kvar! Finns iallafall fler "skrothögar" :) Nej inget är ju fel på min bil och jag har bytt en del delar också, t.ex huvudkopplingscylinder, slavcylindern, bromsar bak, spännrulle + rem.... Har bytt olja 2 gånger under senaste 10 månaderna jag ägt bilen (har kört den 2700 mil ungefär...), snart dax för ett tredje.. Tänkte sälja till hösten, hoppas någon som vill fortsätta ta hand om den köper den :) Min bil Länk |
|
| Ok, jag trodde du var på gång att göra dig av med den redan nu. Hojta till när du ska sälja den :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.