|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket krut håller de olika delarna för?? Kolvar, stakar Lådan (manuell) Kopplingen | |
| behåll din b3a i originalskick tycker jag ;) | |
|
Viket nr har du på bilen? Å vart köpte du den? Mvh Mattias Alpina CS:035 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
|
Aquilla: Varför det?? =) Mattias: 065, köptes i dina hemtrakter...... Håller på för fullt och fräshar upp den lite..... Du som har din till salu på blocket?? |
|
|
Ok då va d den bilen ja trodde d va. Inte för att va taskig men den bilen går inte så bra, både ja och en kompis har provkört den och vi kom fram till att den inte år så bra som den borde:(. Skicket på den är inte ens i närheten av min. Va kompis me ägaren i Fagersta så ja vet va ja pratar om. Ibland ska man inte stirra sig blind på milen. Har rejsat mot den många gånger och aldrig varit i närheten att förlora:). Mvh Mattias |
|
| min har gått 21 000 på 4 ägare. import 2002 då gått 15 000 mil. men hellre det en som gått 10 000 på mätaren o är skruvad. | |
|
Mattias: Ingen fara på taket, som jag skrev innan så fixas den upp i detta nu..... Så där är det när man måste ha bil snabbt, då har man inte tid att sitta o kolla på blocket i en månad och åka runt och provköra i hela landet..... Tillbaka till Topic, trådar har en viss förmåga att spåra ut på detta forum...... Någon som har svaren på mina frågor =) |
|
| Mena typ att om du hade köpt en b3a som går som den ska så hade du inte behövt trimma den. | |
Lars Jakobsson |
Inte? Då måste en B3:a vara grymt snabb i så fall :P Runt 700 på bakhjulen..det är mer lagom. Ni som vet nått om Alpina, svara på hans frågor istället för att ifrågasätta hans bilval... |
| antag att de håller bra för den effekten som är uttagen original, det är ju vad som är uträknat egentligen. enkelt som så är det. sen går det ju säkert få ut massor genom att sätta i en turbo men då kanske det håller högst en säsong. | |
| drivlinan är väl densamma som för BMW sexorna, så du har inga jättemarginaler där. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.