|
|
|
|---|---|
|
Hej! Såg apparaterna enligt nedanstående länk... Nån som provat HN:s batteridrivna polermaskiner? Länk Turtle har en 12v variant för 7-900:- Vilken ska man välja? 12 eller 18 volt? 12v går lite saktare vilket kan vara fördel..? /S | |
|
Har inte provat någon av dem, men rent spontant känns det inte som något jag skulle lägga pengar på. Köp då hellre biltemas maskin med sladd. En mycket kompetent maskin med dubbeltrissa för 3-400kr. |
|
|
Jo jag har planerat att köpa både Biltemas (bla för att ha till skinnsätena) och en trådlös som jag kan ha till det mesta? /S |
|
| trådlös = värdelös | |
|
bmw750ia: Du bör nog kolla lite här innan du handlar några maskiner!Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Var köper jag de rekommenderade mirakel-medlena och hur mycket kostar det? Har du gjort det själv? Eller har Du bara lämnat in bilen till några som fixar den åt Dig? Vet Du Micke/nån annan några bra produkter (typ lahega) som man kan rengöra/färga/fixera skinn med som jag kan köpa som privatperson utan att behöva skicka efter från en massa olika firmor svindyrt? Har alltid kört med handkraft och glatt humör, men.... varför inte prova med maskin? Finns inga medel till privatpersoner som varar eller håller. Detta för att "kapitalet är spännande och flexibelt". /S |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.