|
|
|
|---|---|
|
Jag har tänkt att åka o kolla på en bmw 320ci och började kolla upp när service på bilen var gjord (annonsen säger att den är välservad osv). När jag kollar på en bmw återförsäljare där jag bor så finns det bara ett tillfälle då den har blivit servad vilket var 2månader sedan. Jag ringer till bilfirman som sålt bilen och kollar när den blivit servad och den var inne på oljeservice för några månader sedan som sagt. men när jag frågar om tidigare service tillfällen så säger han jag talar med att det är sekretess och att dom inte får lämna ut information från tidigare tillfällen den har varit inne. Stämmer detta? jag har en kompis som säger att det inte ska vara några som helst problem att kolla med firmor som servat bilen och jag förstår inte avrför det skulle vara sekretess belagt? Tacksam för svar | |
|
Haha sekretessbelagt? Det var det dummaste jag hört! Han lär ju dölja nåt om han kommer med sånt skitsnack! Jag skulle inte befatta mig med en sån handlare något mer. Man ska sikta på att vara bra! |
|
| hehe ne det verkade lite skumt faktiskt.. tackar för svar | |
| vilken skojare... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.