|
|
|
|---|---|
| Har en BMW 320 -04 och undrar om ngn vet om det går att köpa till STCC-paketet som kom -04. Alternativt bara kjolpaketet. (Gärna ngt ca:pris på det) | |
|
Aerodynamikpaketet kostar väl 10-15k och hjulen 20-25k. Då börjar du väl närma dig utseendemässigt, men det fattas väldigt väldigt mycket av det som ingår i M-sport II + STCC Edition. Att köpa alla delar går naturligtvis, men lär bli snuskigt dyrt. Förmodligen är det bättre att byta lill en bil som har M-sport II + STCC Edition från början. |
|
| Skulle det de mkt märkligt ut om man "bara" skaffar STCC fronten? | |
|
Fronten är inte unik för STCC Edition, den tillhör M-sport II. Frågar du mig så ser det konstigt ut med bara fronten, men så är jag en sån där original-pedant också. :-) Jag är övertygad om att du kan få ett annat svar av någon annan. |
|
|
Håller med. Ser konstigt ut med bara fronten. STCC-"paketet" är något som de svenska handlarna kom på och är egentligen bara en kampanjbil utrustad med komfort- och M-paketet samt BMW:s sportavgassystem. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
| Ok...börjar med att sätta på 17" fälgar för att "piffa upp" lite. Tack för svaren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.