|
|
|
|---|---|
|
Undrar hur pass svår en eventuell försäljning lär bli på min 330ciM-02 svensksåld, svart skinn,fullt m-sport paket, silver,19",18",17"friktions,icelink,motorvärmare,full servicebok,super bra skick då jag är pedant o lite till :D Det är milen jag är lite småorolig över, kanske kommer ha rullat ca 12500-1300mil när det är dags för ev försäljning om något år. Frågan är hur pass svårsålt detta objekt kommer vara och kan jag räkna med att få ut en 160-180tusen för den, mer eller mindre? Tacksam för reflektioner och spådommar :d | |
|
Tror det är svårt att få ut 180' för 330Ci -02 med 12500 mil idag så det lär inte vara lättare om ett år eller så. ___ //Ulf |
|
|
Något år skriver du. då har nuvarande coupe kommit ut ordentligt på beg marknaden och kommer trycka ner den befintliga ytterligare. Instämmer i vad Programmer skriver för övrigt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
okej, men vad tror ni? runt 150? kan man räkna med det om låt os säga 1 år? tills nästa sommar? Tack grabbar ;) |
|
| Titta på vad en liknande 328Ci från -00 kostar. Det bör väl vara vad 330n är värd då på ett ungefär. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.