AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
565

Kopior/original backspeglar???

De
19
Deffen
M3 -94
Petrol Mica
320i -84
323i -79
Hej. Jag har en M3:a från 1994 där något as snott speglarna. Min fråga är: Kopior på speglarna säljs ju överallt på internet men är de verkligen identiska med originalen? Och är det bara att plugga in dom eller måste el skarvas??

As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Min något bistra erfarenhet av tillbehör är att man får vad man betalar för. Det senaste exemplet var E32 730 framskivor och ok.....
Orginal kan kosta något men låter sig monteras utan problem.Mvh Asken
ossism
jag har för mej att kopiorna pekar uppåt. har inte sett ett enda par som sitter som dom ska.

touring ska d va!
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Instämmer med ovanstående...
Jag såg ett par SORGLIGA kopior på en Audi...glasen såg ut att ramla ur närsomhelst, ful form också!

Nej..hur ont det än må göra i plånboken, köp original!
/Klas
Dessutom borde det bestraffas med att få köra Audi resten av livet att smeta på kopior på ett original!!

Surfa in på www.bimmer.tk
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Borde inte fösäkringen gälla??Så att du har råd att köpa orginal :)
Man skulle gärna vilja hitta dom som tog dina backspeglar och.........!!!
Mvh Ricke
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
Ja dom pekar uppåt !!om el skarvas vet ej men kopiorna e ganska snygga, man måste nog ha båda för att se skillnaden!!!!!vet ej vad original kostar!!
Slog dom sönder ditt fönster eller hur kom dom åt speglagna??? :((( känner medlidande!!!

Fick mina snodda inatt, tjohoo, jävla pack!! Försäkringen täcker ju men ändå. Kostar 7 lappar på BMW + mont.
De
19
Deffen
M3 -94
Petrol Mica
320i -84
323i -79
Nej, dom slet av dom rakt av bara, inga krossade rutor, plattorna sitter kvar på bilen. Zurich tar 4 lax i självrisk för skador av denna typ...

JAg påpekade det en gång förut men varför märker ni inte era speglar med regnummer på undersidan, extremt enkelt och inget 100% skydd men dom måste ju bli mer svårsålda iallfall.

Surfa in på beam.at/bimmer
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Eller märker glasen?
Det går ju att byta men det är ju jobbigt och kostar pengar.

fyrhjulsdrift är roligast!
Gör som styrman1 säger och etsa in regnumret på glaset, torde ju vara svårare att sälja dom då. Även om dom blir snodda är det ju en liten tröst att tjuven får svårt att kränga dom vidare, då kanske han inte återkommer och stjäl dom nya man fått på försäkringen..

Länk
Mina var märkta, visserligen bara glasen. Dom nya får man väl märka på flera ställen och stort om det går. Är väl bäst så eftersom råttorna "jobbar" när det är mörkt.
Får klura på vad man mer kan göra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.