|
|
|
|---|---|
|
Mors! Har snubblat på en uppsättning Momo Racer 8.5 x 18" fälgar med Bridgestone Potenza S02 däck 225 fram 255:or bak. Allt är i mycket fint skick. Jag får rasket för 7.500:- (!!) Jag har sett bilder på dessa på en M3.a men kan ej bestämma mig om det ser bra ut eller ej. Ska man slå till bara för att det är så billigt? Fan bara däcken kostar ju 7.500:- begagnade! /mosse | |
|
Du kan ju köpa dom för att i så fall göra en bra affär, jag menar att det finns säkert nån som tycker att dom sitter bra på bilen. Ev. kan du väl behålla däcken i så fall, bara sälja fälgarna vidare.... Har du ingen bild med dessa på? Kan du ju få en kommentar menar jag :) Mvh Anders S. |
|
|
Om du tror att du kommer att trivas med dom på din bil är det bara att slå till, priset är det ju inget fel på. Men hellre 17" man själv tycker är snygga än 18" man inte gillar. Fast å andra sidan kan du kanske göra dig en hacka på att köpa dom och sen sälja dom vidare.. Länk |
|
|
och så här kommer det se ut...men min bil är diamantsvart. Länk |
|
|
Smaken är ju som baken, jag tycker inye att de passar på en BMW, och absolut inte på M3. Mvh Abbe |
|
| Får vara benägen att hålla med ovanstående, att de inte är fräscha på M3. Det är ju å andra sidan en smaksak:) | |
|
Hellre M3-17" säger jag. Gör dig en hacka på dom som sagt.... Mvh Anders S. |
|
|
Är de egentligen inte ett mellanting mellan M3 GT/Cab fälgen (den femekrade alltså) och den tio ekrade M3 fälgen 96-99??? En liten sportigare variant av den tio ekrade? Det är ju i princip likadana ekrar fast färre och en tum storlek större. Jag har själv en Diamantsvart E36 och de tioekrade M3 fälgarna sitter som gjutet på den så jag vet inte om jag tycker att stuket är fel. Mvh Carsten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.