|
|
|
|---|---|
|
hej jag börjar med fråga 1 1: jag tänkte montera elhissar på min bmw 520i "88" och undrar följande: finns kablar dragna för elhissar ? vad bör göras i övrigt förutom att montera själva elhissen och knapparna? 2: jag har haft inbrott på min bmw 520ia och undrar nu om låskolven passar från pasagerarsidan över till förarsidan ? tacksam för svar. mvh ---- Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! ---- | |
|
se till så du får "rätt" boxar under baksätet. sen i med kanpparna i mittkonsollen, byt ut kabelhärvan och mekanismen i dörrarna så ska det funka. tänk även på att det är olika delar före och efter 91 så du får rätt prylar.... låskolven har jag inte en aning om men skulle tippa på att den inte passar.... |
|
|
tackar för svar. bilen jag funderade att montera i är en 88 och bilen jag tar ifrån är en 89a så då ska det vara rätt grejer.. angående kabelhärvan till dörren, finns det någon kontakt som går till hela härvan ut till dörren? och vart sitter den ungefär? jo jag tror samma sak men får se om någon här inne vet säkert hur det är. ---- Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! ---- |
|
|
kablehärvan går att dela på där den går in i karossen från dörren. bara att skruva lös de två 7mm skruvarna som sitter där sen går det att dra isär den kontakten. |
|
|
okej då förstår jag.. ska man bara kolla upp om det finns nån styrbox under baksätet "av alla ställen" samt kablar i mittkonsollen Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.