|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu är lyckan fullständig! I fredags så köpte jag mig en Z4 och i måndags kväll kl 22:39 föddes min son Benjamin Maximilian Wall! Snacka om en bra långhelg! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." | |
| GRATTIS | |
| GRATTIS | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Grattis Jesper! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Grattis! Mvh Mikael |
|
| Grattis!! | |
| man får gratulera!!! | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Bara att instämma i kören. Grattis. :) Roligt med mjuka värden också. Avigsidan. Nu kommer det nog bli lite tufft att få kvalitetstid i garaget ett tag framöver. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Stort grattis! /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Grattis Jesper! Som Bert-Ola skrev så tar våra kära barn en hel del tid i anspråk, men de är liksom våra bimmers fantastiska, på lite olika sätt :) Jag hade också en bra helg ur BMW synpunkt, beställde en 130i i måndags. Äntligen bakhjulsdrivet och sexa igen! Mvh, /Wille |
|
| Stort grattis! En trevlig bil minsann ;) | |
| Grattis!!! | |
|
Gratulerar, både till sonen och Z4an. Trevligt att ha initialerna B.M.W. :-) ________ Bilblogg: Länk |
|
| får gratulera till tillskoterna... | |
| Bara att ställa sig till skaran av gratulanter, stort grattis!! | |
|
Tack allihopa! Förstapris till Mugge som förstog namnen först :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Stort grattis Jesper! |
|
|
Fantastiskt roligt! Stort Grattis :) vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
| Stort Grattis! Det kan omöjligt varit en slump att namnet blev B.M.W eller? | |
|
Goldcom: Nej, det är ingen slump :) Det var en lång process att hitta fungerande namn som började på B och M. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Grattis! Fyndigt namn och kanonsnygg bil! Inte så konstigt du aldrig har tid med RA3 nu för tiden :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.