|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en 328 från 96 som jag har bytt till 325 insug på, skall sätta dit m3 grenrör och har ett fulllflödes sportsystem som skall monteras innan mappning. Men sitter och funderar på om jag skall slå till på 2 st nya race-kattar när jag ändå håller på. Så jag undrar bara är det lönt? kommer det att ge något eller går det lika bra att köra med original? | |
| några hästar mer gör det ju.ska man byta ut till fullflödes sportsystem,tycker jag att man byter kattarna också,för att få så bra flöde som möjligt... | |
|
Ok. Hm ja de kostar ju en slant men de kanske är lika bra när man ändå håller på. Har kikat lite på de sport-kattar som finns på raka rör. Om det inte finns något annat bättre å billigare alternativ så :) |
|
| www.katalysatorteknik.com om jag inte mins fel,ska vara väldigt bra sägs det... | |
| www.katalysatorteknik.com om jag inte mins fel,ska vara väldigt bra sägs det... | |
|
Är är vi manliga och kör utan :D... låter ju som värsta super bilen då höhlö |
|
| Jo så kan man ju också göra förstås. men för att slippa meka om allt vid varje besiktning så käns det lika bra att göra allt ordentligt från början. | |
| Tänk på att BMW behöver motstånd i systemet med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.