AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
564

320i 03.a M-Optik.

Ma
309
Majid
320dA Touring -10
Hej!

Hittade en 320i 03:a M-Optik svart med 9200 på mätaren hos en bilhandlare 30mil neråt.

Bor själv i Stockholm, hade tänkt åka ner, kolla på bilen och förhoppningsvis åka hem med en bmw. Men min fråga är, hur mycket kan man pruta på en bil som kostar 159.500:- utan att skämmas. Bilen i fråga har stått ute på annons ett tag. Bilhandlaren säljer i huvudsak Audi, Skoda VW alltså ej BMW.

Det som stör mig lite är att bilen inte har elfönsterhissar bak, hel eller halvskinn klädsel och synnerlighet borde man få nåt i den stilen för 159k. Men som sakt ännu en själ till att pruta.

Tänkte daska fram iaf 137.000 kontant. Om allt är som det ska. Utan inbyte.

Finns uppsjö av fina e46or ute på annons, men med mina krav så har jag lyckas filtrera alla annonser ute på internet och bara fått en träff i nuläget. Det känns som det är dax att göra ett bilköp inom närmaste veckan.

BMW 320i 2003 (2.2liter) 17HK svart.
Mätarställning: 9200mil. Servicebok.
ECC Komfortpaket Sportstolar Alcantara
M-Optik från fabrik. (Chassi, kolfiber interiör, m3 spoiler)
17" lättmetallfälgar BMW.
4 ägare inkl bilhandlare.
Länk
Länk
(ej tvättad på bild verkar det som)

Till min fråga, hur långt ner kan jag pruta med tanke på utrustningmässigt och skicket. 160k kan jag få mer utrustning i en sån bil, så långt har jag kommit iaf. Som jag tidigare sa, kommer jag att göra en snabb och flexibel kontant affär till ett rätt pris.

Hoppas jag kan få lite tips!
MVH/Majid

Ma
309
Majid
320dA Touring -10
givitvis svensksåld då.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.