|
|
|
|---|---|
|
hej jag undrar om det är ett jätte jobb att tabort reservhjulsbaljan på en 540 för jag tänkre bygga om så det blir 4pipper som går ut. som m5an har så jag undrar om det är nån som vet hur man går tillväga för att tabort reservhjulsbaljan mvh john Jigsaw | |
| Det är nog enklare att du bygger en tunnel mellan batteriet o baljan än att byta ut hela golvet. då har du ju inte förändrat styvheten i chassit. | |
|
Om du kollar mitt mektips där jag byggt ett dubbelt avgas utan förstörande modifieringar så finns där en bild på reservhjulsbaljan underifrån Länk Det är alltså ett relativt stort jobb att byta till M5 durken. Baljan i 540,n sträcker sej ju över mer än halva bilens bredd och är i ett stycke med batterilådan. Allt går ju iofs Mvh Göran |
|
|
okej då har man lite å göra då om man säjer så.. men hur ska du kunna bygga en tunnel just där då?? Jigsaw |
|
|
skall försöka skissa lite i dag o kolla hur man skulle kunna göra. troligen så blir det för trångt för reservhjulet, men kan du vara utan det så är nog en tunnel det enklaste. nu är det dags för sängen i alla fall:-D natti Göran |
|
|
man tackar för att du vill skissa lite japp jag kan vara utan reservhjulet natti john Jigsaw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.