|
|
|
|---|---|
|
Filma med mobilen är inte så lätt,bilen fick äntligen lite asfalt under däcken.Senaste gången det begav sig var på 80talet.Vill inte maxbelasta grejjorna än men man kan åtminstone avnjuta lite 70tals sound. Länk Finns mer info på min 02sida för den som vill titta bakåt. Mvh/Micke | |
|
Va roligt Micke!!! Låter härligt när den kommer upp i varv! =) Grattis! //Micke Min sida Länk |
|
|
Sååå läcker Micke! Har ju sett den på riktigt och vet hur fin den är! Och vilket ljud... :) Är den besiktigad och klar nu, så vi kan ta en sväng till Bönan och fika snart? The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
|
Bes är inbokad på lördag,sen kan vi ta en tur till bönan. Mvh/Micke |
|
|
Då finns det en till snutt denna gång 0-200km/h. Själv bara älskar jag M10an.Ljudet är mäktigare live jag lovar:)) Länk Mvh/Micke |
|
|
Hej! Skönt!!!!! saknar min 2002:a ngt fruktansvärt. Som tur är så blir det möjlighet till att köra den lite i sommar (den är hos farsan) Det är få som tror att en original 70-tals bil kan röra på sig så bra och ännu färre förstår hur enkel en 02:a är att köra fort med, så stabil och lugn. Det är nästan otroligt hur långt framför andra BMW var den gången. Ford cortina GT kan slänga sig i väggen.... MVH: Sakke |
|
|
DrSakke,det är just detta som du nämner som gjort 02 så populär. Är själv helsåld på 02 och kommer att så förbli. Så här är mitt tips,glöm DME,VANOS,LAMBDOR,ABS,PDC,antispinn,varvstopp och annat tjafs i 02 är det DU och BILEN och VÄGEN. Mvh/Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.