|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Behöver få tag på en utav serierna har inte kommit fram till vilken som är bäst osv. Har testat lahegas polish och banan vax var riktigt jä**a bra. Skall polera och vaxa bilen med en oscillerande maskin. Frågan är ju vart jag kan få tag på dessa produkter i Sthlms eller uppsala området? Någon som vet? Snälla hjälp! Behöver produkterna innan helgen! Mvh, Jimmy | |
Smiley© |
Autoexperten säljer Lahega så kolla med dom om dom har den produkt du söker efter hemma. Länk står att det är återförsäljare för konsumentprodukterna men jag tror dom har Lahegas blåa förpackningar också, det har iaf Autoexperten som sagt. Smartabs yrkesserie har jag inte sett i någon butik, men har sett att www.pingens.se säljer vissa produkter på nätet. Annars kan du ringa någon av Smartabs bilar i ditt område och se om du kan köpa direkt av honom. Länk /Thomas |
| Smartabs bilar säljer inte längre till privatpersoner.. | |
|
Tack för hjälpen! Lotten föll på lahega tillslut då smartabs proffs produkter måste beställas. Kör på vaxpolishen nr 27 tror jag det var och sedan sealwax nr 36. Hoppas detta blir bra :D Mvh. |
|
| Om du vill köpa Smartab produkter så gör du de i Librobäck i Uppsala. Gatan nedanför SBP. Dom har stort lager där. | |
|
Hej Jimmye Waxpolish 27 + lahega sealwax fungerar INTE tillsammans.Av waxpolishen så får du en blank och glatt yta som sealvaxet inte fäster på = flammigt och fett intryck av lacken. Final Finish nr 17 + sealwax, då blir det bra. torka dessutom av lacken efter nr 17 så att den är riktigt ren från fillers och dyligt innan du lägger vaxet. Lacken kan du torka av med isopropanol (sprit) eller i brist på annat k-sprit. Mvh Skalman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.