AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.546

vart köpa lahega och smartab proffs serier?

ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
Som rubriken lyder.
Behöver få tag på en utav serierna har inte kommit fram till vilken som är bäst osv. Har testat lahegas polish och banan vax var riktigt jä**a bra. Skall polera och vaxa bilen med en oscillerande maskin.
Frågan är ju vart jag kan få tag på dessa produkter i Sthlms eller uppsala området?
Någon som vet? Snälla hjälp! Behöver produkterna innan helgen!

Mvh, Jimmy
Smiley©
Autoexperten säljer Lahega så kolla med dom om dom har den produkt du söker efter hemma.
Länk står att det är återförsäljare för konsumentprodukterna men jag tror dom har Lahegas blåa förpackningar också, det har iaf Autoexperten som sagt.

Smartabs yrkesserie har jag inte sett i någon butik, men har sett att www.pingens.se säljer vissa produkter på nätet.
Annars kan du ringa någon av Smartabs bilar i ditt område och se om du kan köpa direkt av honom. Länk

/Thomas
Pe
179
Petter1
330iM-03
Smartabs bilar säljer inte längre till privatpersoner..
ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
Tack för hjälpen!
Lotten föll på lahega tillslut då smartabs proffs produkter måste beställas. Kör på vaxpolishen nr 27 tror jag det var och sedan sealwax nr 36.
Hoppas detta blir bra :D

Mvh.
Ti
65
Tibban
525 TDA -92
Om du vill köpa Smartab produkter så gör du de i Librobäck i Uppsala. Gatan nedanför SBP. Dom har stort lager där.
sk
1.290
skalman

BMW 750 IA 1995
Hej Jimmye

Waxpolish 27 + lahega sealwax fungerar INTE tillsammans.Av waxpolishen så får du en blank och glatt yta som sealvaxet inte fäster på = flammigt och fett intryck av lacken.
Final Finish nr 17 + sealwax, då blir det bra. torka dessutom av lacken efter nr 17 så att den är riktigt ren från fillers och dyligt innan du lägger vaxet.
Lacken kan du torka av med isopropanol (sprit) eller i brist på annat k-sprit.

Mvh
Skalman
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.