|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Eddy |
Johann!jag kan mycket om bilar men inte så mycket om ban körning.Klart att jag visste att det var en E36 M3. Vadå ge dig? |
Eddy |
Johann kör du ofta på ringen? kan du informera om öppettiderna på helgerna mvh Eddy |
|
Eddy, Sluta skriva massa irrelevanta saker om hur mkt bättre den och den bilen är i trådar som handlar om ngt helt annat. Varför gör du t ex en jämförelse med en E36 M3 och en RS4? Eller jämför M5 och M3 med andra Porschar än Carrera 2? Exakt vad i meningen "Någon som har rejsat mot en ny Carrera 2" är det du inte förstår? |
|
| Eddy, Du hittar öppettider här: Länk | |
Eddy |
Tack Johann. |
Steffe |
Johann, åker du med till ringen i juli? Med koncentrationen på helgen 20-21. Gällande debatten över så är den ju sorgligt avvikande från tråden. Provucera lite - skoj ;-) Provucera mycket - går fet bort. |
|
Steffe, Vet inte hur det ser ut med semestern ännu men om jag är ledig så åker jag med. :) Om jag inte är där redan förstås! |
|
|
Johann> Var det du som var på Brostugan för två veckor sedan? Du hade med din silvriga M3:a. Vi stod och snackade lite precis innan vi åkte därifrån.Du berättade att du vässat bilen i Tyskland. Jag var killen med den avusblå M5:an...... |
|
|
Ivar, Japp det var jag! :) |
|
|
Jag rejsade mot en 996 Cabrio på Valhallavägen, detgick bra, jag vann :) 0-130 km/h |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.