|
|
|
|---|---|
|
fram och bak dvs. tycker dom verkar rätt stora.. skulle gissa på typ.. 296mm fram? 276mm bak?. eller.. nån som har koll på detta? /mvh jocke | |
|
nån borde väl ha koll på detta? /mvh jocke |
|
323E21terror |
302 mm fram och bak vet jag ej. farten är min drog |
|
åh fan man märker de när man ställer dig på pällen de nyper fast rätt duktigt Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
åhh fan.. tyckte väl dom såg stora ut ;) /mvh jocke |
|
|
Sitter de inte samma på 535 som 540, sånna fall tycker jag inte de e ngt å ha, har däremot bytt mina, och satt på 4 kolvsok och skivor från 750....det nyper bra, saknar nu bara stålomspunna slangar. Men de e ett billigt tips, för oken från 750 passar direkt och kostar ca:1500 på skroten. *Allt eller inget* |
|
|
Jaså...de va inte illa att dom passar direkt på 535:an kanske man skulle handla lite hehe Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
_Mr-speed_ hadla du, du lär inte ångra dig, för det gör inte jag, det enda som jag stör mig på med de nya bromsarna är det de ibland gnisslar *pinsamt* så det räcker ibland, men ibland har man otur, ena mecken på verkstan där jag lämnar in bilen har samma problem. Men om du ska köpa ok ring då runt till flera demonteringar/skrotar, jag skickade efter mina från Norrland. *Allt eller inget* |
|
|
jaså från norrland...vars då mån tro Storsund eller =) Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Vat ej vilken demontering, hittade oken på bildelsbasen.se *Allt eller inget* |
|
|
jaha okei =) go for 540 manuell |
|
-BeeMWe- |
Fråga... Är det 4-kolvs ok på 750n eller kom det från någon annan bil? |
| 4-kolvsoken på e32 750i är ett extra tillbehör, som inte fanns på svensksålda 750i. Om du ska jaga bromsar så kolla på vad som är skrivit på e28an det som passar på e28 passar på e34. | |
| Här står det lite om BMW bromsar: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.