|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad skulle du göra om du helt plötsligt tjänade astronomiskt mycket pengar? Synd på all GM reklam men vilken samling! -Phil | |
|
Vad är det som är synd med den??? Låter tramsigt inskränkt så här i efterhand, tycker du inte själv det? Hursomhellst skoj samling... Mvh Danne |
|
|
Öm tå där visst....Jag klickade på mclarenf1 och fick en töntig reklam om någon amerikansk bil... Men Jay har ett mastigt garage med bilar tror jag sett att en av hans mekaniker är svensk också. Mpower |
|
|
Någon måste väl betala för hela upplägget och NBC betalar väl redan en duktig lön så då får, lämpligtvis, en biltillverkare sponsra hemsidan... Kan tänka mig att det kostar nå´n spänn att leta delar till en Dussinburgare. Eller som percy skulle sagt; Management by fear. |
|
|
Kul att se en Monteverdi. Hade glömt bort den bilen som var det enda man som boende i Schweiz kunde skryta om när man var på besök i volvo-/saabland. :) Mvh Mikael |
|
|
Helt galen samling bilar... Har för mig att jag för ngt år sedan läste att Jays årslön var ca 27 miljoner....dollar.... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Kostar nog en del att driva det hela. 27milj dollar räcker väl rätt långt. Han gör ju inte helt galna köp heller verkar det som. Jay sa tex. att han inte har en Ferarri pga att man får så lite för pengarna, bättre att köpa en samtida Lambo. Mycket spons och bra kontakter hjälper nog rätt mycket. Kul att han har ett kök mitt i garaget, ungefär som jag hade byggt. Kanske en vardagsrums del också. Alla bilar är ju inte uppe på sidan heller, man ser en massa godbitar som står i bakgrunden i filmsnuttarna. >Danne, var det ett skämt? -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.