|
|
|
|---|---|
|
Hej på er Funderar på att köpa en GPS till bilen som man sätter med en sugpropp på rutan. Och då tänkte jag höra med er vad ni har för gps apparater och vad ni rekomenderar? Jag har tittat lite på dom med inbygd antenn för att slippa dra så mycket kablar.. Jag hade en tidigare där man var tvungen att knappa in en destination för att få upp kartan.. jag vill nu ha en gps som man kan slå upp kartan utan destination och se vart man är och att kartan följer efter när man kör. //Eric\\ Ny BMW-ägare | |
|
Har köpt en Mio c250 tror ja den heter, adapter att fästa på rutan ingick. Relativt billig och enligt mig helt ok gps. Finns också inbyggt mottagning för trafikmedellanden, då måste du dock dra en liten genomskinlig kabel på insidan rutan ! |
|
|
Har en Garmin. Funkar alldeles utmärkt. |
|
|
Jag har tittat lite på denna -> Länk och jag tycker den värkar vettig.. Någon som har erfarenhet av denna? //Eric\\ Ny BMW-ägare |
|
| Har en Garmin nüvi 350, rekomenderar den. Liten och lätt att ta med sig. | |
|
Använder Navman och är mycket nöjd. Ingen topmodell men fyllen sin funktion bra. Lätt att använda, snabb på att beräkna om vägval, har kartval mm. |
|
|
Lite läsning från tidningen M3 (bra namn :-) ) Länk Dock 4,7MB stor, modem-varning :) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Jag säljer lite navigationsprylar och stereoprylar. Just nu kör jag en blaupunkt lucca MP3 edition som jag är väldigt nöjd med. Har för mig att den även fungerar i tunnlar, vilket kan vara bra om man åker mycket i sthlm eller gbg. Och den har funktionen som du letade efter"visa karta", så visar var man befinner sig utan att man behöver fixa en destination. |
|
|
Jag har en mio c710 som jag är nöjd med och den har det mesta Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.