|
|
|
|---|---|
|
Hej alla härliga BMW fanatiker. Nu har man blivit stolt ägare till en E46 M3 av årsmodell 2002. Oxfordgreen som nu gått 2200 mil. De finns de mesta i bilen, men den äldre herren som hade bilen innan mig beställde aldrig bilen med cd-spelare. Han var född 1934 och körde 1960 mil med den. De finns tv, navigation 16:9 skärm med kassettedäck. Nu undrar jag om vart man får tag på en cd-växlare? Finns ju på BMW ny för 4000:- men har inte riktigt lust att lägga de. Har sökt på de flesta ställen men hittar igen. Någon som har nått tips? Tack på förhand / Emil Mvh/ Emil | |
| Kolla på Ebay brukar finnas bra grejor för bra pengar. Men om jag vore dej skulle jag nog satsa mina pengar på Länk och sedan dunka in en sjysst ipod så slipper du CD hanteringen och med denna behåller du styrfunktionerna ifrån ratten! | |
|
Jo men de hade varit bra att kunna köra sina favorit skivor i bilen... Mvh/ Emil |
|
| Du kan alltid rippa dina klassiker --> Mp3 sen kan du spela dem hur mkt som helst och du slipper o hålla på med Cd skivor. Jag har Cd växlare och jag tycker det är små jobbigt o. hela tiden bränna nytt och springa i bakluckan o. byta. Valet är ditt men har du en dator hemma så rippar du dina klassiker i en handvändning och sedan så överför du dessa till din Mp3 spelare. | |
|
Hur funkar ipoden i bilen mer än att man kan byta låtar? Står de vad de är förlåt man spelar på 16:9 skärmen? Mvh/ Emil |
|
|
Hur funkar ipoden i bilen mer än att man kan byta låtar? Står de vad de är för låt man spelar på 16:9 skärmen? Mvh/ Emil Mvh/ Emil |
|
|
Hej, Du kan se vilket låtnamn ´& artist som är på låten du spelar. Du kan även se spellistenamn och bläddra i spellistor samt alla låtar sorterade antingen per artist, låtnamn, genre etc. Om du har en modern iPod med färgskärm kan du också spela upp musikvideos genom TVmodulen i bilen (om du har en sån). /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.