|
|
|
|---|---|
|
Tjo! Börjar tröttna lite på trälisterna invändigt. Jag har ljus grå läder och tänkte mig att nån slags svarta alulister kanske skulle kunna passa. Nån som vet om det finns? Dom ljusa alulisterna passar ju fint till en svart inredning. | |
| varför inte slipa ner o lacka om valfri kulör... | |
|
Vad är listerna gjorda av? På den tid jag åkte tyskt med ett A i början var det många som upptäckte att trälisterna egentligen var av aluminium täckta med fuskträ i plast och helt enkelt slipade av plasten, lade ett lager klarlack ovanpå och fick grymt snygga borstade alulister. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| måste bara vara ordpolis...men hur ser svarta alulister ut???har bara sett alu lister i en färg..aluminium färg..:-) | |
| Va? Du har inte sett att det finns tex svarta datorlådor i aluminium ? Svart borstad aluminiumlook is the shit :) | |
|
Hur blir det om man tar borstade alu lister och eloxerar dem? /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
oho eloxerade lister i regnbågens alla färger hade varit nice..så dom ser ut som om dom fått en blåning av svetsen... det hade varit nice..kan nån fixa detta??? |
|
| Ingen som vet om detta finns. Skulle bli nice till ljusgrå inredning... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.