AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.806

e90 m3 sedan snart klart

nu kommer nästintill omaskerade bilder på m3 sedan.. som synes så ska sedanen ha hela coupe fronten,, kan tyckas vad man vill men det ser faktist rätt bra ut.. nu är det bra baklysena kvar :P
Länk
Länk
Länk
Länk
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Ser ju riktigt bra ut det där! :D Klockren om man sätter på bakljusen med grå blinkers!

Man ska sikta på att vara bra!
Fy fan vad svulstig och rå den ser ut, precis en sådan vill jag ha! Synd att det sitter en V8 i den bara, jag har såå svårt för det ljudet.

Flåklypa
au
362
audidriver
540iAT -97
Ja det är nåt speciellt med de raka sexorna... Ser ut att vara väldigt stukad och hög där bak, hur är sikten genom bakrutan när man backar tro?
"Synd att det sitter en V8 i den bara, jag har såå svårt för det ljudet."

Högvarvig V8, finns det nåt bättre, ja det skulle vara en dito R6:a eller kanske V10! :-)
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Ja, jag håller med Bones. En V8 kan låta väldigt fint, förutsatt att den varvar rejält. Det var ett tag sen jag senast hörde någon, men som jag minns dem låter Ferraris V8:or mycket snyggt.
wowwe
Baklysena är gräsliga men men det kan faktiskt åtgärdas med minimala kostnader från BMWs sida. Ta baklysena och fyll i det vita backljuset så att allt blir rött sedan drar du ett vågrätt vitt eller kromat sträck som på nya X5 eller alla E28 och vips så ser bakpartiet bredare och maffigare ut. Detta är min teori på hur det kan komma att se ut som dem gjorde ungäfer på E46
wowwe
Kika på denna länken på sidan 2 Länk
Gillat varken fram eller bakljusena. Får mig att tänka på japaner (bilar alltså)

jag tror att den kan bli riktigt grym.. bakllyserna har ja fortfarande lite svårt för men den ser riktigt liten och mullig ut.. ser nästan ut som om den går på anabola :D
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Finns ett annat sätt att fixa baklysena. Skaffa BMWs orignaltillbehör "Black Line bakljus".
här kommer ytterligare en spionbild på m3 sedan ... Länk fronten ser riktigt lovande ut ....
Prorportionerna ser skumma ut. Den ser otroligt hög/fet ut baktill. Men fronten är grym! Går inte att missta för en standard E90.

tänk på att det är under inbromsning oxå vilket gör att den reser sig bak.. men visst är den kilformad
här kommer ytterligare bilder... visst ser den lika mullig ut som m3 e46
Länk
Länk
Länk
Länk
för er som är intresserade kommer ytterligare lite bilder... ser faktist riktigt riktigt rå ut
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

men var är kolfiber taket???
Nockenwelle: Sånna hära.....Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.