|
|
|
|---|---|
| Hej! Någon som vet var man kan köpa bmws växelspaksknoppar? Har letat på blocket och autopowers börs men nada... Har en e36 med m-paket, antar att det är en annan knopp till det utr.paketet? Är ute efter en läderknopp. Vad tar bmw för en ny? | |
| Bmw tar 900 för en m-läderknopp med belysning | |
|
koed.dk har knoppar till e30 har jag sett så dom borde nog ha till e36 me. /simon |
|
|
Om jag bara lånar tråden lite här. Heimdahl: den här knoppen till E36, är den med integrerad damask??? Och i så fall, vad kostar en sån på BMW??? Kan man få en sån o passa på en E30 eller de e samma till alla modeller??? Motorer e precis som groggar En sexa e bättre än en fyra |
|
|
900 kr är inte så farligt inkl belysning. Behöver man dra kablar då? |
|
|
Köpte en på BMW i Malmö 2006, M-knopp i skinn utan belysning. Kostade knappt en femhundring men är värd varenda krona. Johan i Lund Sechs macht Spass. Coupén: Länk |
|
| stylingkompaniet | |
| jag har en m-läderknopp med belysning ja kan sälja den om det är intressant. | |
| Robban, hur mycket ska du ha för knoppen och i vilket skick är den? | |
| Kablarna kopplar du på varningsbilnkers knappen så går belysningen på instrument dimmern. Riktigt snyggt! | |
| M-knopp i skinn till E34 kostade nyligen 395kr. | |
|
Skulle vilja ha en utan belysning till e30... passar e36 osv på e30 också? Och var hittar ag dem? har kollat runt lite men hittar bara med belysning |
|
| Köpte till min 318 bara själva emblemet i mitten av knoppen, hade redan skinnknopp. Enblemet fanns i olika kombinationer på den lokala bmw handlaren, kostade ca 50kr, är fastsatt med dubbelhäfftande "tejp" tog bara en lite skruvmejsel och lyfte bort det gammla. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.