|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu har dem varit i farten igen... Denna gången var det min främre vänsterblinkers som rök... De måste ha förstört den påvägen ut för det sitter lite delar kvar... Den har stått i malmö ett år nu med endast en avundsjuksrepa, en natt i lilla angränsande Svedala räckte för att dem skulle stympe henne.. Då jag gärna vill ha en ny upsättning blinkers som har samma färgsättning som den jag har nu så frågar jag helt enkelt om ni kan tyda om de är vita eller röktonade som sitter på min. Kanske lite otydlig bild med såhär såg det ut: Länk Lästa av från den blinkers som är kvar och tillverkaren verkar vara "FER" men loggon är otydlig, antar att detta inte är orginaltillverkaren? Jag hade tänkt att beställa från www.stylingshopen.com så jag har inte möjlighet att jämföra sida vid sida... Tack på förhand// Jocke! // MVH Jocke | |
| dom ser lite röktonade ut,men jag är inte 100... | |
|
Hehe ja även jag känner att det är något slags mellanting... Hmm // MVH Jocke |
|
|
Jag skulle tro att dom är vita, men som blivit lite matta med åren? // M.V.H. Daniel |
|
|
Tämligen säker på att de är vita. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Köp vita o tona dom lite ^^ Din is ser riktigt fin ut juh :) |
|
|
Haha hoppas de där var sarkasm eller så har du inte sett alla bilder ;) Den åker in på rostlagning och hellack nu i veckan , ska bli spännande =) // MVH Jocke |
|
|
Och ja jag tror som ni nu, att de har varit vita någon gång i tiden ;) Men mattats ner, beställde ett par nyss. Tackar för svaren =) // MVH Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.