|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har nu hittat ett M-paket till min Beemer:) Har en till fundering... Jag provkörde en M5:a häromdagen och tyckte stolarna var så grymt goa. Vet någon hur man gör för att skaffa ett par M5 stolar eller M3 stolar?? // S | |
|
du är ju på internet, sök på internet vet jag. |
|
| har sett på både blocket o power... | |
|
Hej! läste att du hittat ett M5 paket till din bmw 530.. har en 540-96 som jag letar M5 paket till, passade ditt paket bra? vad gav du? |
|
|
Jag gav ca 9000 för en komplett skinninredning i Svart Nappa. All el fanns i stolarna(t o m nackstöden... ). Det var M5 sportClassic sport stolar. Enda lätt att installera, två kablar behövde fixas in. Bytte också ramen till förarstolen för inredningen kom från en smälld M5:a, det gick på ca 7000 för ramen och 5000 för montaget inklusive byte till ny ram. Min gamla alcantara inredning sålde jag för 6500, den var i nyskick så det gick lätt. Kolla gärna på "Mina BMW" så ser du hur det ser ut, höll precis på att smörja lädret och tog lite bilder. Lycka till! /Jake |
|
|
Okej.. ville igentligen ha Alcantara stolar men nu blev det grått skin! kanske finns grå alcantara? Ser att du har M kjolar! Söker sådana.. vart är dina ifrån? |
|
|
Jag hittade M5 inredningen på Powerbörsen. Mitt M-paket är original i övrigt. Tror inte det fanns grå alcantara att välja men jag kan ha fel... ;o) Lycka till! /Jake |
|
|
Med original menade jag att de fanns på bilen när den kom från fabriken... ;o) /Jake |
|
|
Tjena! Jag tänkte göra samma sak nämligen. Jag har en E39 M-sport 00:a och har fått tag i elstyrda M5 stolar till den. och nu undrar jag om det finns nån el framdragen till stolarna? Typ nån kontakt eller så? |
|
| Ska tillägga att stolarna från M5:an är från en 99:a | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.