|
|
|
|---|---|
|
Har lagt en beställning på ett par sådan i standard utförande (6000k) Vore kul och höra med er om ni har bra erfarenheter av dessa. Behöver inte vara 6000k. Dessa är från Umnitza för dem som inte visste. Mvh. Jimmy | |
|
Har själv Predator Chromium, riktigt nöjd förtom att reflektorn till halvljuset är lite för stor för ringen eller tvärtom. Ringarna: Länk Länk Bilen: Länk |
|
|
Har också Umnitza:s ringar på 6000K och är jättenöjd med ljuset. Lyser starkt även i dagsljus. Enda problemen har varit kabelkopplingen mellan ballasten och ringarna. Med orginal blev det ljusbågar mellan kontakterna och ringarna blev antingen svarta eller lätt rosa i ljuset. Jag nöp alla kontakter och crimpade på ordentliga stiftkontakter istället, inga problem sen dess. Dom gillar inte kyla heller, så en riktigt kall vinterdag så kan det dröja ett tag innan dom fått upp värmen och ljuset blir starkt igen. Sen har jag fått byta ballaster 3 gånger på 2 år. Första versionen jag fick var i plast och fukten kröp in under locket, men dom nya har metallhölje och känns mer gedigna. Jag la ändå en silicon sträng i kanten och la några varv med eltejpen för att säkra upp det hela. Inga problem där heller numer. Det var förresten bara att maila till säljaren och betala 15 dollar för frakten så fick jag nya ballaster. Det är visst livstidsgaranti. Min bil finns under min signatur, det är svårt att fånga hur ringarna lyser på bild. Syns mer i verkligheten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.