|
|
|
|---|---|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Undrar bara om det är värt 8000kr för dessa: Länk De ska inte vara kantstötta och däcken har 5-6mm kvar. Vet inte alls i vilka prisklasser dessa ligger i så jag måste fråga. Tack. |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Givetvis hittar jag dessa först nu: Länk Visserligen 60mil från mig kontra 6mil i förra annonsen, men dessa har ju nya däck(bra däck?) Style 37=James Bondfälgarna? Vilka är mest prisvärda? |
|
M-parallelleker fälgar kallas de om jag inte är helt ute och cyklar. Priset är väl ganska vettigt får man väl säga om det är bra skick på grejerna. ________ Bilblogg: Länk |
|
|
Båda fälgarna tycker jag är korrekt prissatta om de är i det skick som det sägs. Dock så är däckdimensionerna olika vilket kanske påverkar en del av valet? Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Håller med Herr Gaspedal angående priserna, det är ungefär där dom bör ligga. Däckdimensionerna på den första länken är korrekt för E38 medan den andra är något mindre och passar bättre på E39. Är samma som sitter standard på M5. Tror dock att den sitter inom gränserna även på E38. ___ //Ulf |
|
| Är dom i bra skick så är det inget fel på priset, jämför bara med vad dom kostar ny... en av dom snyggaste fälgarna BMW har i sortimentet tycker jag... | |
|
Som lök på laxen är den fälgen faktiskt smidd! = stark och lätt.... Jag tycker det är en stilren och snygg fälg. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Samma design som M5 E34 -95, men olika finish samt ET, kan vara värt att veta... | |
| markkus: Och olika bredd! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.