|
|
|
|---|---|
|
Är d både billiga och "livliga" ? Kul å höra erfarenheter... Nicke | |
Gemini__ |
Menar du inte Nankang? //Thomas |
|
Han syftar nog på den här tråden: ---> Länk ________ Bilblogg: Länk |
|
| läste iofs om nån snubbe här på forumet som fick erfara "pangade" Nankang. kanske det som vitsigt åsyftas? | |
| 1 minute to late | |
Gemini__ |
Finns mycket skrivet om detta fabrikat, testa och sök. En av alla trådar ------>Länk |
|
Hihi, ja visst var det så att jag läste om Explosionerna... Inte helt övertygande. Tänkte höra om andra oxå upplevt detta med NANPANG. Kunde inte hålla mig för skratt med det "nya" namnet på dessa däck. Klart jag vet att de från början hette - Nankang. Men fick bli hankook K105 istället. Men d kanske smäller d med, nåja det tar vi då... d ska ju bara sitta på en gammal 328 (E46). Nicke |
|
| Beror på användandeorådet, Nankang har väldigt hård gummiblandning och är perfekt som lekadäck, mins jag rätt så fick den 15 meter längre bromssträcka 100-0 mot bästa däcket. Många hobbydriftare skaffar därför Nankang då de inte nöts lika fort och som sagt är halare | |
| Verkar lika förtroendeingivande som Nixtrix och Ärlige Harrys Rearegummering, däck som alltid är ett förstahandsval för tyska premiumbilar./ R-däck forever. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.