|
|
|
|---|---|
|
Länk Finns det 330 med smg - II lådan? Har för mig att den bara finns till m3? Nån som har koll? | |
|
lill_knaggen: Det är enbart M3E46 som har SMG II punkt och slut! |
|
|
Haha här kan man snacka snabb bud :). Ok då var det som jag misstänkte en jävel som inte har nån koll. Tack för hjälpen! |
|
|
*Odubbade vinterhjul (205/50/15) på plåtfälg med BMW original navkapslar (ca 3-4mm kvar). På en 330? På min går det minsan inte på några 15" om jag inte bestämmer mig för att köra utan bromsskivor vill säga :) |
|
|
Hur fungerar detta? trottoarkantsauto (hö spegel går ned i backläge). |
|
|
du lägger i backen och höger spegelglas viker ner sig. det lär nog vara det han kallar för trottoarkantsauto=) |
|
|
Vad är det för växellåda i och med att på bilden finns det ju padlar och så. Eller är bilden från rätt bil? |
|
|
sneable: SMGI...och alltså inte SMG II... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
15" fälgar borde inte passa på en 330 iaf. Fast är inte helt säker, kanske är på min de inte fungerar, eftersom det sitter M/Aerodynamik paket på min. Bromsskivorna är då bra mycket större än ett par 15" fälgar är iaf. Men de kanske dom inte är på en 330 utan m-pkt? Just my .2c // C |
|
| har för mig att de skalla vara minst 17" på en 330 | |
|
17 är standard. har för mig att nån lyckats med 16 som vinterdäck men är inte säker. bromsarna har inget att göra med m-paket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.