|
|
|
|---|---|
|
Tröskat runt på bilsajterna och hittat en BMW 540 Touring -00 som står på DaimelerChrysler nånting i Malmö.. Länk är länken dit. När jag kikar i bilregistret så står det förvärvsdatum långt bak i tiden.. Är bilen ett lik eller väldigt mycket överprisad eller finns det någon annan logiskt förklaring till att den fortfarande är osåld? Någon som rentav kikat på den? Jag sitter i Umeå och har svårt att ta mig ned för att kika på den.. Hilfe? :) | |
|
Jag har inte sett bilen, men den verkar valdigt hogt prissatt. Svart att avgora skicket pa bilderna, men den ser inte ut att vara i mint condition. Tvartom ser falgarna mystiska ut. Knappast BMW original, eller? For nagra ar sedan var jag (i sallskap med Asken) pa samma stalle i Malmo och tittade pa en Jaguar XJR. Svensksald visserligen men ordentligt sliten och aven den hogt prissatt. Det kanske ar deras strategi for "frammande" bilar? Med tanke pa att du bor i andra anden av landet ar det kanske lage att titta pa andra bilar som finns pa narmare hall, det ar gott om beg BMW pa marknaden. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bilen är väl ca 48-58 tusen för dyr importerad 2003 tillverkad 10/99. Så låt dom behålla den tillhör ju ändå inventarierna på den firman:) Du får en faceliftat 01-02 med för de pengarna. ///MVH Hasso Länk |
|
Det jag misstänkte.. Någon som har pejl på 540 touringen på Ivars bil? Den har också stått läääänge.. |
|
| Har kollat på 540 hos mercedes i Malmö när jag ändå var där. Ser i verkligheten ut att ha gått MINST 40000-50000 mil alltså rejält skabbig! Strunta i den... Konstigt att dom ens har den stående inomhus. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Hur sjutton lyckas du hitta dessa överprissatta "gamlingar" trots miltalet så är den minst 45.000 för dyr. Finge jag 149 för min -01 skulle jag vara riktigt glad. långmilade 540T -98 går för runt 60-80.000 på privatmarknaden. Jämnför gärna med en bil satt i "rätt" prisnivå Länk ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.