|
|
|
|---|---|
|
Funderar seriöst på att åter skaffa mig ett vrålåk. Någon som sitter på relevant information om följande vackra Z3M ? Är den värd resan från Lund för att åka och kolla på? Länk | |
|
Highway Star: Enligt annonsen finns bilen i Stockholm citat: en bil för dig som vill synas. bilen finns i sthlm (huddinge) endast kontantbetalning ring helst, då jag sällan kollar mailen Mange 0704-22 51 36 |
|
|
starre: Tack för info men som jag sa; vet någon något om bilen som inte framgår av annonstexten men som är värt att veta? När det gäller sådana här bilar finns det stort sett alltid folk som vet något om den. Ditt svar tillförde tyvärr inte så mycket. |
|
| Gillar inte sådana stora kontantbetalningar iaf. Tänk om han är någon mupp som tar dessa ifrån dig? Tycker ni ska komma överens om en annan betalning. Annars tycker jag att du ska köra hårt! | |
|
By the way, "talande larm"? :), kommer bli den nya Kit ju :) Länk |
|
|
Med "kontant" tror jag inte han nödvändigtvis tänker sig en attacheväska med sedlar. Tror istället han menar att det inte är intressant med byte, förmedlingsuppdrag eller andra kreativa förslag på avbetalning och liknande. |
|
| Den ser fin ut på bilderna synd bara att dom limmat en vinge på bakluckan bara. Annars jävligt fint med rött och ganska ovanligt. | |
|
Du kan ju alltid fråga om någon på forumet skulle kunna ställa upp för en snabb check kanske. Jag hade iaf gjort mitt bästa om någon norrifrån behövde kolla en bil här i Malmö. Du kan ju kolla. Helst någon med en annan Z3MR då de har lite mer koll. --- Z-träff i Malmö 6 Juni Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.