|
|
|
|---|---|
|
Ja som sagt i rubriken. Går själv i väntans tider. Nedkomsten planerad till nästa vecka. Tiden går skata nu.. m v h | |
| sakta ska det vara inte skata | |
| Jag väntar på leverans av min 120dM 3-d. Produktionen beräknad till v 24, leverans v 28. | |
| Min skall landa v19 snart alltså :) För övrigt är den Karmosinröd. | |
|
Jag väntar också fortfarande. Tydligen verkar det dra ut lite på tiden eftersom jag vill ha en safir-svart. Den färgen kommer först tredje kvartalet 07. Men säljaren är fortfarande lite osäker. Eventuellt får jag bilen tidigare också... Bilen är en 120dM 3-d *längtar så jag blir tokig* //J |
|
|
Väntans tider här med. Vit 120d M 3d beställd och lev skall vara vecka 24. Någon som har en tidsmaskin?? :) Chiro |
|
|
Kul för er som har fått en leveranstid, jag beställde i början av mars en 3-d Var en av de första i Sverige sa säljaren!! Har ni fått något papper på leveranstiden är eller det bara "muntligt"? |
|
|
Jag beställde i februari, men då gick det inte att lägga beställningen i datorn hos bmw. Jag har tyvärr inte fått något mer än muntligt leveransbesked. //Johan |
|
|
Har bara fått den muntligt men läst både produktionsvecka & leveransvecka i ÅF's beställningsdokument på deras dator. M v h |
|
| Enligt deras system (BMW Gbg) så skulle bilen levereras v19, så säljaren borde ringa snart börjar bli lite nervis :) Så något papper har jag inte fått. | |
120d |
japp åker runt i en le mans blå 120d 177hp 350Nm 5d sedan 12/4! Är så nöjd! |
|
120d: Hur upplever du motorn? Pigg? Varvillig? Förbrukning? ...Jag har ju beställt min utan att ha testat motorn nånting. =) Mvh Johan |
|
|
Har heller inte kört den nya och är otroligt nyfiken. Dagarna släpar sig fram... m v h |
|
|
groze: 120d, 177hk är stark genom hela dieselregistret men att kalla den varvvillig är att överdriva kraftigt:) Mycket trevlig bil dock. Jag har bara kört den i 1½ timme så förbrukningen kan jag inte säga mycket om. Mvh, /Wille |
|
120d |
Jag älskar bilen tycker den är underbar! Är i och för sig den första dieseln som jag äger så jag har inte något o jämföra med. förbrukningen ligger just nu efter ca 110 mils körning på 0,58 så det är ju en bit kvar ner till utlovade 0,49. Kör då med den som jag tycker lite störande aut stop funktionen bortkopplad! |
|
Nu har bilen kommit! Ska dit och titta på den idag. Lev på onsdag nästa vecka. M v h |
|
|
Den såg bra ut. Vid en snabb koll verkade det inte ha blivit några missar på specen. Nybilslukten sitter fortfarande kvar i nosen. Väntan till på onsdag blir inte lättare nu.. Fast jag kommer att sakna ljudet i bensinsexan. Har lagt upp en bild på nyförvärvet från ÅF's källare i galleriet. m v h |
|
| Någon som vill sälja sin 120d? | |
|
Kul för dig Mumkas, att du har koll på din leverans. Vi andra verkar få leva i osäkerhet när de skall levereras, Finns det några bilder på en svensk reggad 3-d? Hälsningar från en våning upp! |
|
|
Beställde min 130i 3-d för en månad sedan och den skulle gå i produktion bland de första 130 bilarna i maj tror jag. Kommer att tidigast få den vid midsommar.. 325i -05 sprakling grafit/svart 130i -07 alpinvit/brun beställd |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.