AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.034

billig bmw 328, nått lurt med den kanske?

Har ringt på denna bmw 328 Länk . vad tror ni? är den inte lite väl billig för att vara en 00a? sen att så mycke saker är bytta? sammt 6st ägare på så kort tid.

MVH
Duktig på att speca vad som är bytt, illusion om bra service utan bok? Tycker inte det är så imponerande att sälja utan bok.

6ägare sen 00 behöver inte betyda allt men är den impad? Vad hände i tyskland?

Sen brukar sedánerna ligga under couperna i pris.

Nu kanske jag målar fan på väggen. Åk och titta samt kontrollera dokumentationen.

Länk

/Thomas
han hade servicebok som var fullstämplad också sa han.
men dock inte alla orginal nycklarna bara 2st.
den är importerad 00.
Da
38
Danne83
318i -99
Mycket bil för de pengarna men jag skulle nog skippa den om jag inte orkade kolla upp den. Tyvärr har alla idioter som tar in bmw och skruvar mätaren fått mig att inte ens titta åt en import bmw och jag tror många tänker likadant.
en
922
enor
320i Cabrio -89
520i -94
Det är ju en prioriteringsfråga. Det man garanterat vet om en importbil, oavsett om den är skruvad eller ej, är att den är MYCKET bättre i plåten än en svensksåld bil. För mej smäller det högre än att jag är säker på att milen stämmer...
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Hur länge har han haft bilen? Köpt, servat och säljes eller? Fälgar, ögonlock, sänkning, stereo etc är saker man ska blunda för när man köper bil... Finns annat som måste kollas på som är viktigare.

Personligen tycker inte jag att den är såååå billig, plus att han verkar ha koll på bytta delar, som med alla bilar så måste man personligen sätta sig i den känna klämma gasa och göra sig sin egen uppfattning.
han har ägt den sedan slutet på feb bara...
Visa användare
431
JONTEP
318d Touring -13
Tycker att priset är ganska normalt. Men kolla historiken.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.