|
|
|
|---|---|
|
Har ett litet bekymmer. Hag en 330 Cab 2004, med Navi Prof + Bluetooth. Har en gammal nokia 6310i med tillhörande slot under armstödet... So far so good, men nu vill jag faktiskt byta ut den gamle luren mot en annan telefon, men lyckas inte få upp pairing i navi enheten!! What to do? Fått för mig att man skall ställa nyckeln i pos.1 (rakt upp) och hålla in tele knappen på ratten i 3 sekunder, men inget händer... Hur är det korrekta tillvägagångssättet?! // C | |
| har itne heller lyckats med det själv, men ska man itne endast söka efter enheten med mobilen, söka efter en ljudenhet eller nåt ? | |
|
Borde finnas lite info här:Länk |
|
| fanns ingen info om Bluetooth i den länken endast om Original Telefonen som finns i bilen | |
|
Kanske denna är bättre? Länk |
|
|
Kalasbra, den verkar täcka allt om hur man skall gå till väga... Gracias. // C |
|
|
Fan, följer instruktionen till pricka, men får det ändå inte att lira!!!! HUR ska man få en annan telefon att synca mot bilen?! står ju att man kan ha 4st telefoner kopplade mot bilen om man så vill (dock en i taget såklart) HOW TO DO!??! Hur jävla svårt kan de va lixom, blir lite smått irriterad på mig själv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.