|
|
|
|---|---|
|
Tänkte färga mina bromsok till blåa. Svårt att bestäma sig, måste se hur det blir innan man börjar. Någon som kan komma med förslag på färg, kvalitet osv. Några bilder på e46 med färgade bromsok skulle inte heller skada. Lite bilder på bilen,, vad skulle passa ? Länk | |
|
om du promt vill ha blåa ok så kan du ju bara tejpa fast ett tex: ett papper i rätt storlek bara för att se. men då du har en bil som lutar mer åt det elegantare slaget än rally etc.. så föreslår jag att du målar dina ok i den eminenta färgen silver. mkt snyggt.. har sett flera som har gjort det och det ser bra ut. ska själv göra det på min.. who´s the man? |
|
|
Hammarlack fungerar i alla fall om du inte sysslar med banracing. Dvs använder du bilen normalt så duger det mycket bra med Hammarlacks produkter. De finns ju dessutom i massa olika kulörer så det är bara att välja den färg man tycker är snyggast och köra! Dock hade nog även jag valt silver på grund av att det blir grymt snyggt. Tänk bara på att göra ett så bra underarbete som möjligt. Ju bättre det är desto bättre blir ditt slutresultat. Lycka till. |
|
|
Lade upp lite snabba bilder som du kan titta på. Gjorde detta för ett par veckor sedan, färgen är silver hammarlack. Tycks? Länk Länk Länk |
|
|
Snyggt som attans. Men jag prova med silvertejp och med ljusblå tejp på bromsoken. Tyckte blått passa mycket bättre på bilen. Inte ¨någon som har bilder på blåa bromsok ?? Men din 328 var mycket snygg och sliver passade bra där. |
|
|
Jag har vita bromsok på min svarta coupe. // M.V.H. Daniel |
|
|
här har jag lagt upp en bild: Länk dock nytvättad bil efteråt, så skivorna ser ju inte jättevackra ut =) // M.V.H. Daniel |
|
| Ingen som möligtvis kan photoshopa min bil så jag får bromsok med blå, röd, grön och silver. Skulle hjälpa mycket. | |
| 2sexy4u: har du en bra högupplöst bild kan jag göra det åt dig. | |
|
Så här ser min ok på 330in ut =) jag har köpt 2komps lack som färgafären blandade efter mitt önske mål. Så ingen annan har lika. Så de är inte guld.Tanken var att oken skulle se ungefär ut som nya =) Länk Länk Mvh |
|
|
Tack så mkt Sjoling, som sakt så skulle det hjälpa mycket. Har ingen bild just nu men ska ta några där jag ställer bilen så man kan se bromsoken klart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.