AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.747

Träff i Malmö, 6 - Juni 13:00 vid Turning Torso!

Sida 3 av 3
U-
277
U-turn
Bmw 325-93
Bmw 520-95
Bmw 525IM -95
Bmw 328i-96
Jag kommer också med min bil.

Mvh, Jan.

My precious
Länk
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Vädret blir runt 22-23 grader vilket är helt perfekt!
Någon som vet något annorlunda gott som man kan grilla?
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Jahapp, snart dags alltså! Vi får verkligen hoppas på bra väder. Idag fick jag tillbaka bilen efter byte av vindruta och hann med att städa inuti bilen. Så imorgon förmiddag blir det tvätt och puts av utsidan så att den är fin till träffen... Jag kommer alltså med min coupé om det blir skapligt väder, och drar med mig en polare som har en veckogammal E92. Syns vid torson!

Johan i Lund

Sechs macht Spass.

Coupén: Länk
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Gött o höra att det blir lite folk som kommer....Upp och tvätta och städa bilen imorgon förmiddag = KUL.

Tror det blir bra drag nere på Meca Raceway om det är fint väder + att det är helgdag, drar nog lite mer folk =).

Ses imorgon Bimmer friends!

Bilen =)
Länk
Kommer passera vid 13 tiden med bilen, har den i garaget precis i anslutning till den parkeringen, ska tyvärr bort men ska bli kul att se hur många som ansluter :)
za
20
zap
850iA -91
Hej
trevligt med en träff kommer ner med bilen.

Mvh Thamas
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Jag ska fixa nytt halvljus för mitt ena dog sen så kör jag dit! Hinner fan inte städa bilen, flickan sackar ner mig!

Vi ses där nere grabbar!
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Jag har fixat med lite korv o bröd o dricka så det räcker förhoppningsvis till alla =)

Vädret verkar vara med oss iallafall. Ses snart!

Mvh
Kristoffer

Bilen =)
Länk
Sov dessvärre bort träffen...en följd av att komma hem från étage 04:30...

Hoppas ni har en riktigt trevlig dag - jag tvivlar inte :)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Det var en riktigt trevlig träff. Vi var 16 beemers. Allt från de största till dem minsta. Cruzingen fungerade jävligt bra också. Bra att ha två "ledare", en i mitten och en längst fram.

Det var inte lika många som hängde med och grillade men det får vi ta nästa gång kanske. Riktigt fint på Meca Raceway också! Sjukt mycket folk! Får ta det lite lugnt ikväll nu, ganska trött :)
Visa användare
98
westis
728 2000
Z4 3,0 Coupé 2006
Tack till CompactK och gunsnroses för ett trevligt arrangemang.
Att bara träffas och kolla varandras bilar och snacka lite med var och en ger massor.
Cruzingen var lagom lång och trevlig. Kunde tyvärr inte var med på resten.

Gärna fler sådana här träffar. Det verkar som om flera uppskattade att bara träffas.
Kanske en till träff i september?
Trevlig sommar önskar jag alla trevliga BMW-ägare.
Lars...
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Blev lite sen av samma anledning som Kalle och då var ingen kvar i västra hamnen vad jag kunde se. Hoppade även förbi brofästet och då stod där "bara" en silvrig z3-coupé, mörk z3 roadster och en ?lila? e34 M5. Någon som vill kännas vid bilarna? Hade tyvärr inte tid att leta upp ägarna då mitt sällskap (Ford fiesta ST, Nissan 200sx och en Honda S2000) hade brått till strippen. Han dock ta några snabba bilder som bevis på att jag var där =).
JU
5
JUK
M5 -92
M5:n är min, vi var nere vid stranden och grillade. Tack än en gång till Compact K och gunsnroses för arrangemanget, mycket trevligt var det.
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Ja, tack för igår! Det var riktigt trevligt att få en pratstund med likasinnade entusiaster och få se alla fina och välvårdade bilar. Hade verkligen sett fram emot det. Det var synd att jag och Kasper var tvungna att sticka, hade gärna cruisat med efter samlingen vid torson. Men det blir väl en "nästa gång" snart hoppas jag? Tycker det vore lagom i juli eller augusti kanske.

Jag kommer att länka till ett par bilder från träffen inom ett par dagar.

Johan i Lund

Sechs macht Spass.

Coupén: Länk
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Tjena,

Visst var det en trevlig träff vi hade. Kul att så många dök upp tillslut =). Jag har lagt in lite bilder på min blogg. Fler bilder kommer...

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Hoppas vi ses snart igen =)

Mvh
Kristoffer

Bilen =)
Länk
CompactK:

Jag vet att det är många som inte gillar att reg nummret syns på bildern. Om du har möjlighet så tror jag att flera skulle vara glada om du suddar in nummret.

Ett lite tips från en som vet:))
Jag blev så inspirerad av tilltaget att jag planerade in en träff redan inom en månad :) Länk

Syns förhoppningsvis!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.