|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Kristoffer, jag kan tyvärr inte komma på träffen. Det har blivit ändrade planer, är nere i sommarstället i Spanien den veckan. Hoppas det blir fler tillfällen. Mvh Maria |
|
|
Ledsen o höra att du inte kan komma Maria. Kanske vi kan fixa ihop en Z-träff lite senare i sommar ändå =). Men kom igen nu Malmö/Skåne bor...är ni inte sugna på en träff? Tycker det verkar lite klent med inlägg i denna tråd? Kryllar ju av bimmers i denna stan så nån borde det väl vara som hänger här eller? Kom gärna med tips vad vi skulle kunna hitta på då mitt kontaktnät är begränsat i denna stan. Tänkte mest på något studiebesök el liknande..Ni som dök upp på Halmstads träffen..? Så långt ner är det inte till Malmö...=) Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Tycker oxå att det var tråkigt att det körde ihop sig, det hade varit jättekul att åka på träffen. Kristoffer, vi måste ordna en Z-träff till sommaren.:-) Mvh Maria |
|
| Tanten vill helst att bilen skulle vart klar med lackeringen men sa till henne att vi måste ju åka o träffa folket o bli inspirerade, så kan vi bara få ihop det med den lille skiten också så kommer vi ner från Skånes huvudstad (Kristianstad) ;o) ... | |
| Jag kommer | |
|
Kristoffer! Jag vill gärna vara med och skall försöka få med en Z4 kompis. Det är ju nationaldagen så studiebesök kan bli svårt. Ett förslag är att träffas t.ex klockan 10, köra en sväng, samlas på en plats där det finns servering så kan de som vill komma senare åka direkt till fikaplatsen. Samling på Jägersro köra ut via Oxie, Skabersjö, Bokskogen, Hyby, Genarp små kurviga vägar. Kanske åter till Bokskogen för fika fast hellre ett ställe med asfalt där det inte dammar så mycket. Kanske åter till Malmö nånstans. Golfbanan vid Sege, Blå Kaféet vid Lomma, parkeringen vid Ribban. Ja det var några förslag. Lars... |
|
| Jag dyker antagligen upp! | |
|
Hej, Westis, det låter som en trevlig liten runda. Med fint väder så blir det säkert riktigt härligt. Jag ska prata ihop mig med "gunsnroses" så att vi kan få ihop en bra runda. Mvh Kristoffer |
|
|
Ändrade planer. Jag kommer tyvärr inte då jag är utomlands den dagen. Väldigt tråkigt att jag missar träffen! /// Viktor |
|
| så vilken plats o tid är det som gäller?? | |
|
Tjena, Vi håller på att sätta ihop ett litet program för träffen samt förhoppningsvis kunna ha en anmälningslista tillgänglig också. Hade varit bra o ha någorlunda koll på hur många som dyker upp =). Återkommer! Mvh Kristoffer |
|
|
Grabbar, om det skall bli en träff så måste vi nog veta tid och plats relativt snart :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Ursäkta för att det tagit lite tid men CompactK är bortrest så vi fick hålla kontakt med PowerPosts så gott det gick. Nu är i alla fall allt bestämt! Samling: Länk kl 13.00 längst Lilla Varvsgatan, parkeringen precis höger om Turning Torso (ovanför Malmborgs/Malmömässan). Här snackar vi lite skit, lär känna varandra och snor idéer från andras bilar i ungefär en halvtimme. Därefter kör vi iväg och cruzar lite. Cruzing: Ungefär 1 timme. Ingen jättelång sådan men förbi ett par befolkade områden ska vi ta oss förbi tillsammans. Jag och CompactK kommer köra längst fram/mitten och hålla ihop kolonen på detta sätt. Därefter beger vi oss ut till grillplatsen. Grillning: Länk Luftkastället aka brofästet. Vi parkerar bilarna och tar oss antingen ner till stenarna eller upp till gräset beroende på hur det ser ut där just då. Mat medtages. Jag tar med mig någon engångsgrill men det skadar inte ifall ni tar med någon som reserv. För min del så blir det lite fläskfile, korv med bröd och några marshmellows :) Meca Raceway: Strax innan 19.00 är vi mätta och har bekantat oss med varandra. Det blir då dags att cruza ner till Meca Raceway (östra hamnsområdet) och titta på lite dragrace. För er som inte har varit där tidigare så kostar inträde 20kr per person. För er som vill köra: License kostar 180 kr, och sedan så betalar ni 20+80 varje onsdag som ni vill köra. Körkort är inget krav, dock så är hjälm och handskar det. Mer info hittar ni på: Länk Vi ses då! |
|
| Samlingsplatsmarkören hamnade lite fel! Vi samlas på parkeringen tvärs över gatan från Turning Torso, precis bakom Malmborgs/Malmömässan. | |
|
Tjena! Börjar närma sig onsd nu och vädret ser ut att bli nice, kan ju inte bli bättre =). Synd att det är lite svalt intresse för denna tråd. Trodde verkligen det fanns fler BMW fantaster i Malmö trakten....ja ja blir nog kul med dom som dyker upp. Jag tar med två engångs grillar också för den som känner för att grilla lite =). Ses på onsdag då! Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Jag tycker att det är lite konstigt att det varit så svalt intresse... vi vet ju sedan tidigare att en AutoPower-träff i Malmö kan locka nästan 100 bilar! Till råga på allt så är det osäkert huruvida jag kan dyka upp på grund av studentfirande kvällen innan. Det beror sig på ifall jag kan fixa chaufför eller inte :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Får tyvärr lämna WO denna gång. Familjeförpliktelser sätter käppar i hjulen...... Ha det så kul iaf. Min Coupé Länk |
|
| jag dyker upp trots att jag inte har z3 | |
|
Tjena, Det är absolut ingen Z3 träff detta utan vem som helst som har en BMW är såklart välkommen =) //Kristoffer |
|
|
Vi blir nog ett par i alla fall. Några bekanta med blandade sorters beemers kommer och dessutom någon beemer ifrån andra forum. Jag tror att det blir trevligt vilket fall som helst. Hoppas ni som tvekar i alla fall åker förbi och ser läget iaf! Ska putsa bilen nu :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.